بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

پدرِ من یعنی آرزو 

یعنی حسرت یه آغوش 

یعنی امنیت یه حضور 

 

پدرِ من یعنی هر شب آرزوی خواب و یک ثانیه دیدارش 

پدرِ من یعنی تکرار روزانه ی یک رویای محال 

یعنی هر روز و هر روز مشتاقش بودن 

 

پدرِ من یعنی کودکانه خندیدن و بی اضطراب زندگی کردن 

یعنی عاشقی کردن و لذت بردن 

یعنی آرامش پر کشیده ی مادر! 

 

پدرِ من یعنی عشق جاودانه ی این خانه 

یعنی چراغ همیشه روشن دلم 

یعنی حفظ تک تک خاطرات دوران کودکی.... 

 

پدرِ من یعنی دست کشیدن روی سنگی سرد برای باور کنار "او" بودن.... 

 

 

روزت مبارک عزیز ترین پدر دنیای من...  

 

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد