بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

دلم دریای آتیشه 

دارم میسوزم از این تب 

تووو آغوش یکی دیگه 

چرااااا تو فکرتم هر شب؟ 

 

تو هم شاید شبیه من 

گرفتاری و بی تابی 

توووو آغوشه یکی دیگه 

به یاد من نمی خوابی!!! 

 

نگاهش می کنم انگار 

همه دنیامو گم کردم 

نمیدونه که تووو چشماش 

به دنبال تو می گردم 

 

میاد دستامو میگیره 

بهم میگه:چقدر سردی 

منم می خندم و میگم 

عزیزم اشتباه کردی! 

 

خیال دیدن چشماااات 

منو راحت نمیزاره 

دلت یه عمره احساس رو 

به قلب من بدهکاره 

 

تو هم شاید شبیه من 

یه جایی اشتباه کردی 

دلت پیش منه اما 

نمی تونی که برگردی 

 

پشیمون میشی و انگار 

شب و روزاتو گم کردی 

مث من که شب و روزم 

داره رد میشه با سردی 

 

یه رازی بین ما بوده 

که ما رو دور کرد از هم 

ولی یادت توی قلبم 

نمیزاره ازت رد شم! 

 

حالا که قسمت این بوده 

به یادت اشک میریزم 

از اینجا تا ته دنیا 

من از عشق تو لبریزم 

  

 

حالا که قسمت این بوده  

باید همخونه شم با غم 

که بعد از تو نمی تونم 

واسه یک لحظه عاشق شم!!! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد