بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

من و تو توی این دنیا 

یه درد مشترک داریم 

دوتامون خسته ی دردیم 

رو قلبامون ترک داریم 

 

من و تو کوه دردیم و  

یه گوشه زخمی افتادیم 

داریم جون می کنیم انگار 

رو زخمامون نمک داریم 

 

تموم زندگیمون سوخت 

تموم لحظه هامون مرد 

هوای عاشقیمونو 

هوای بی کسیمون برد 

 

من و تو مال هم بودیم 

من و تو جوووون هم بودیم 

خوره افتاد به جون ما 

تموم جونمونو خوووووورد 

 

من و تو توی این دنیا 

اسیر دست تقدیریم 

همه اش دلهره داریم و  

با این زندگی درگیریم   

نفس که می کشیم انگار 

دارن شکنجه مون میدن 

داریم آهسته آهسته 

تووو این تنهایی می میریم   

شدیم مثل یه دیواری 

که کم کم داره میریزه 

هوای خونه مون سرده 

مث غروب پاییزه   

تقاص چی و ما داریم 

به کی؟واسه چی پس میدیم؟ 

آخه واسه ما این روزا 

چرا اینقدر غم انگیییییزه؟؟؟؟    

من و تو توی این دنیا 

یه درد مشترک داریم 

دوتامون خسته ی دردیم 

رو قلبامون ترک داریم 

...

 

 

خاطره هایت که به خاطرم هجوم می آورند،دیگر نه از دست منطق چاره ای بر می آید و نه از آن قانون های فراموشی....  

خاطره هایت که می آید 

تمام وجودم بر باد می رود  

 

و تو...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد