بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

سکوت طولانی مدت اینجا نه به خاطر دلگیری های گاه گاه این دل کوچکم است 

و نه به خاطر شوک هیجان های بزرگ دنیایم 

 

سکوتم تنهای به این دلیل است که در آرامش بی سابقه ی احساسم غرقم 

و این آرامش آنقدر بر دل می نشیند که می ترسم حتی با واژگان خودم آن را بر هم زنم 

 

این روزهای زیبای با تو بودن، حال و هوای دنیا را دوست داشتنی تر از همیشه کرده 

این شب های همرنگ عشقت تمام غصه ها را از دلم زدوده 

 

این هوای خواستنت مرا مقابل هر شکستی، آهنین کرده 

 

اگر باز هم مقابل نامردیه دنیا ایستادم 

اگر باز هم هق هق اشک هایم را در بالشم فرو دادم و دم نزدم 

اگر تنهایی زمین خوردم و دوباره یا علی گفتم 

همه به خاطر این بود که پشتم به چون تویی گرم است و دلم به معرفتت قرص! 

 

اگر این روزها خلوتگاه مجازیم خالی از کلام است نگران نشو 

من خوبم و این دل بیقرار بعد از سال ها آرام گرفته 

این روزها سکوتم فقط و فقط علامت رضاست... 

 

پ.ن: تو لایق من که نه.... لایق برترین ها هستی.... مرام تو آنقدر بالاست که دلم با همه ی عشقش مقابلت سر فرو می آورد.... تو نهایت احساس عاشقانه ی من هستی.... اوج همه ی آرزوهای زندگیم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد