بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

وقتی که نزدیکی 

به من و احساسم 

گرمی دستاتو 

به خوبی میشناسم 

پیش تو آرومم 

وقتی دلم تنگه 

قلبم واسه عشقت 

با دنیا می جنگه  

چه حس خوبیه 

تو اینجا پیشم 

وقتی که می خندی 

من عاشق تر میشم 

می خوام همه عمرم 

 کنار تو باشم 

میخوام عاشق ترین 

عاااااااشق دنیا شم 

.................................................... 

 

امشب شب مهمی برای ما بود 

توی شب های موندگار ما، توی تقویم روزهای خاطره انگیز ما، ثبت خواهد شد! 

 

.................................................... 

 

وقتی که اینجایی 

زندگی شیرینه 

تو حتی اخماتم 

به دلم میشینه 

تو نبودت عشقم 

میدونی دلگیم 

دوری ازت سخته 

نباشی میمییییرم 

تو همه دنیامی 

با تو خوبه حالم 

من به این احساس  

رویایی می بالم 

تو هستی و قلبم 

قدرتو می دونی 

عشقی که بین مااااست 

تا ابد می مونه 

 

عششششقم 

تو رو دارم 

چه خوبه دستامو تو دستات میزارم 

عششششقم 

تویی جونم 

تا ته دنیاااااا من با تو می موووونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد