بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

1

با فکر تو راهی میشم تو هر خیابون

دنبال رد پای تو به زیر بارون

این شهر بعد تو برام بدجوری سرده

نیستی و این دوری منو دیوونه کرده

نیستی و خاطره هنوز برام عزیزه

اون کوهی که پشت تو بود داره می ریزه

دائم زمین می خورم و زخمیه پام

بعد تو من تنها ترین ادم دنیام

کلافه می کنه منو این کوچه های لعنتی .....وقتی که نیستی

تو که همه کسم بودم تکیه کنم جز تو به کی.... وقتی که نیستی

.....................................................

تقویم می گرده و می گرده و باز می رسه به روزهای خاطره ساز

سال گذشته....

این روز....

غمگین بودم و غمگین تر شدم

نمیشه با تقدیر جنگید

..................................................

تولدت مبارک خاطره!

با تو شروع می کنم.....

با تو و تولد تو متولد می شم

با چشمای غمگین اما عاشقی که تمام دیشب مقابلم بود و عمیق نگاهم می کرد 

در سکوت کامل دنیا

با چشمایی که همیشه برای من دنیای حرف بودن

چشمایی که منو جادو می کنن

میشکنن خرد می کنن اما دنبالِ تو می کشونن

با من چه کردی؟؟؟؟ هیچ می دونی؟؟؟؟

!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد