بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

نه

روزای سخت نبودن با تو 

خلا امیدو تجربه کردم 

داغ دلم که بی تو تازه می شد 

هم نفسم شد سایه ی سردم 

تو رو می دیدم از اون ور ابرا 

که میخوای سرسری از من رد شی 

آسمونو بی تو خط خطی کردم 

چجوری می تونی اینقده بد شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/  

.....................................

 

همخوانی می کنم با محسن یگانه.... 

دلم رو میسپارم به نوای غمگینش و چشمامو می بندم 

می بینمت....درست با همون نگاه خداحافظی لحظه ی آخر 

وقتی بر میگشتم و نگاهت می کردم و هنوز ایستاده بودی 

وقتی بی خبر از فرداهای رو به رو میدونستم رفتنت همیشگیه 

وقتی دلم پر می زد سمتت و پاهام منو می کشوند سمت خونه 

 

و فرداش... 

و فرداهاش... 

همه ی حرمتا روز به روز....لحظه به لحظه .... قدم به قدم....شکست 

ما با دست خودمون تمام رویاها رو به باد سپردیم 

و من.... 

آه....خدا.... چه تجربه ای بود.... 

 

این روزها 

میخوام باهات حرف بزنم 

می خوام به یادت بیارم 

اما دستام خالی تر از اونه که بتونه سمتت بیاد 

شونه هام لرزون تر از اونه که بخواد بهش تکیه کنی 

و تو.... 

که با حضور من تنها بودی و با رفتنم تنهایی هات تمام شد 

و تو.... 

که هرگز نفهمیدی چرا من شکستم.... 

 

دارم میرم 

از دیار تو 

دارم میرم از این راه به بیراهه ی بی تو بودن 

بی حرف....حتی بی خداحافظی 

میرم تا روزی بیش از این مدیون عصبانیتت نشم 

میرم تا روزی زیر سنگینی سکوتت اشک نریزم 

 

هر چند.... 

مدتهاست که رفتم.... 

 

این روزها نوید آغازی تازه است 

شاید برای من شاید برای دلم 

دل به خدا سپردم 

و ایمانم میگه بهتر از این نمیشه 

 

دوستم واسم نوشت:همیشه پایان ها شیرینن....اگر دیدی شیرین نبود بدون پایان نیست! 

شاید این تلخی ها پایان ما نبود... 

شاید روزی جایی قصه ی ما دوباره صفحه ی تازه ای رو میبینه 

گرچه....مطمئنم اون روز دیره....دیر 

 

دلم.... 

یه حس.... 

یه انتظار.... 

آینده؟؟؟ 

نمیدونم!!!! 

 .......................................  

روزای سخت نبودن با تو 

دور نبودنتو خط کشیدم 

تازه می فهمم اشتباهم این بود 

چهره ی عشقمو غلط کشیدم 

عشق تو دار و ندار دلم بود 

اومدی دار و ندارمو بردی 

بیا سکوتتو بشکن و برگرد 

که هنوزم تو دل من نمردیییییییییی

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره! چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ http://paeiz66.blogsky.com/

تک تک حرفاتو می فهمم!تک تکشو!من وقتی ضربان معکوس یگانه رو گوش می کنم این حس ها میاد سراغم!

قلبمو گول می زنم!هر کسی که سراغ اون آدمو ازم میگیره گول میزنم!حتی خدا رو هم همینطور.....به همشون میگم!"عشق یعنی نرسیدن!اگه بهش میرسیدم که دیگه عشق نبود...."

تو کل عمرم بچه گانه تر از این دروغ نگفتم!

می تونم لینکت کنم؟

....
راست میگی...دروغ میگیم....
آره عزیزم...چرا نتونی

محمد چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ق.ظ http://yek-rishe-do-zamin.blogsky.com/

من سردر گمم!ناراحتم!بیمارم.
امسال سال خوبی واسم نبود
امسال عشقم رو از دست دادم.
گمنامم!
دردهایم بسیار.
بسیارند!
یاد پرواز روز اول بودم.
پرواز پای تلفن!
تا جایی اوج گرفت که گفت نمی توانم.
آنروز نیز غمش با من بود.
درد و دلها بسیار.
نالانم!
که چه کس میشنود؟
فریادم!
که دل غمگین به دو دست یارم
آنچنان ملتمس است که به دردی بسیار
قلب تنهایم را
پاسخی نیست عزیز
بیمارم!

....
چی بگم...
فقط
این نیز می گذرد...
همین!

تینا چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ http://asemoone-tina

هر چیز را که آغازی است .... پایانی است...

جیغ چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

وقتی غمگینی دنبال آهنگای غمگین و وحشتناک می ری
اخه محسن یگانه چه که گوش میدی...ادم رو افسرده می کنه.....
موسیقی شاد گوش بده و دنبال هیجان باش
غصه ها خودشون می رن....

دوست گلم...
چه خوبه بعد از این همه مدت حضور دوباره ات اینجا
ممنون که فراموشم نکردی
راست میگی....
فقط مسئله اینجائه که من همیشه دنبال آهنگای غمگین میرم

محمد پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ http://yek-risheh-do-zamin.blogfa.com/

خیلی منتظر بودم بهم سر بزنی
اما میدونم حتما سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد