بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

آهنگ من

زندگی من کنار این غریبه بی تو مثل رووووز روشنه 

این غریبه بر خلاف تو تمام لحظه هاش کناااار منه 

یه زندگی براش درست کنم که روز و شب حسووووودی کنی 

روزی هزار دفعه تو آرزوی این که کاشکی بوووودی کنی   

مممممن 

کنار تو یه روز خوش نداشتم از ترس تو 

اییییین 

غریبه پای گریه هام میشینه بر عکس تو 

هر عذابی هم که بمن بده از این که با منه کنار اون خوشم 

هر چی خاطرات با توئه کنار خوبیاش تو سینه می کشم  

رو به روی من کسیه که دلش با منه و تموم زندگیش منم 

رو به روت کسیه که توی وجودش می گردی دنبال عطر تنم 

ولی هیشکی مثل من برات نمیشه 

رفتم از کنار تو واسه همیشه 

  

صورتش اندازه تو ماه نیست 

اما قلبش مثل تو سیاه نیست 

دور من هیشکی به سادگیش نیست 

غیر من  هیشکی تو زندگیش نیست 

دیدن دوباره ات آرزوم شده 

اما هر چی بود دیگه تموم شده 

 

رو به روی من کسیه که دلش با منه و تموم زندگیش منم 

رو به روت کسیه که توی وجودش می گردی دنبال عطر تنم 

ولی هیشکی مثل من برات نمیشه 

رفتم از کنار تو واسه همیشه 

 

.....................................................................................  

بدجور عاشق این آهنگم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد