بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

*آنگاه که تنها شدی و در جستجوی تکیه گاه مطمئنی بر من توکل کن. نمل/۷۹  

*آنگاه که نا امیدی بر جانت پنجه می افکند و رها نمی شوی به من امیدوار باش. زمر/۵۳  

*آنگاه که سرمست زندگانی دنیا و مغرور به آن شدی به یاد قیامت باش. فاطر/۵  

*آنگاه که در پی تعالی و کمال هستی نیتت را پاک و الهی کن. فاطر/۲۹-۳۰ 

*آنگاه که دوست داری به آرزویت برسی به درگاهم دعا کن تا اجابت کنم. غافر/۶۰  

*آنگاه که دوست داری کسی به یادت باشد به یاد من باش که من همواره به یاد تو هستم. بقره/۱۵۲  

*آنگاه که دوست داری با من هم سخن شوی نماز را به یاد من بخوان. طه/۱۴  

*آنگاه که روحت تشنه ی نیایش و راز و نیاز است آهسته مرا بخوان. اعراف/۵۵  

*آنگاه که شیطان در پی وسوسه ی توست به من پناه ببر. مومنون/۹۷  

*آنگاه که لغزش ها روحت را آزرده کرد در توبه به روی تو باز است. قصص/۶۷

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد