بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

 

 

مقصر نبودی
عاشقی یاد گرفتنی نیست
هیچ مادری گریه را به کودکش یاد نمی دهد
عاشق که بودی
دستِ کم
تشری که با نگاهت می زدی
دل آدم را پاره نمی کرد
مهم نیست
من که برای معامله نیامده ام
اصل مهم این است
که هنوز تمام راه ها به تو ختم می شوند
وتو در جیب هایت تکه هایی از بهشت را پنهان کرده ای
نوشتن
فقط بهانه ای است که با تو باشم
اگر چه
این واژه های نخ نما قابل تو را ندارند . 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
FaRiD جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ http://onlymeu.blogsky.com

سلام دوست من

وبلاگ جالبی داری نیومدم بگم به وبلاگ من سربزن نه فقط اومدم بگم اگه حرفی تو گلوت سنگینی میکنه بیا تو وبلاگ به من بگو


قصد من اینه که 1متن مینویسم و میخوام تو چرک نویس ذهنت اگه جایی مطلبی راجع به متن داری واسم بفرستی

خاطره.حرف دل.هرچی که دلت میخواد

منتظر دیدارتم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد