بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

 

 

بزار کوچه رو پر کنم پیشمی 

یه لحظه تصور کنم پیشمی 

 

نباید به این حال ترکم کنی 

تو باید بمونی و درکم کنی  

..... 

  

اینو بدون اگه بری 

بی تو تنهایی میمیرم 

کنج خونه بی تو هر روز 

عکساتو بغل میگیرم 

یاد بوسه های گرمت 

یاد حرفای قشنگت 

نگو بی من زنده بودن 

میشه عادت واسه قلبت 

 

نرو وقتی قلب من به تو اسیره 

نرو وقتی عشق تو یادم نمیره 

نرو وقتی گلدونی بی گل نشسته 

نرو وقتی قلب من بی تو شکسته 

...... 

نیستی اما یادت اینجاست 

وقت گل کردن رویاست 

.....  

 

فقط داشتم این آهنگا رو گوش می کردم....یه زمزمه ی ناخودآگاه.... 

 

پ.ن:امروز غیر منتظره ترین اتفاق دنیا برام افتاد ... اتفاقی که طعم شیرینش تونست برای لحظاتی منو از همه ی سیاهی و غم این روزا بیرون بکشه....بعد از ۳ ماه امروز هیجان شیرینی حس کردم....فهمیدم هنوزم دلایلی هست برای اینکه قلبم از شادی به هیجان بیاد.... ممنونم که یک بار دیگه روحم رو لمس کردی.... ممنونم خدای مهربونم....

نظرات 3 + ارسال نظر
کورش چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ http://faalon.blogfa.com


شعر زیبایی بود...چندوقتی میشد که یه شعر درست و حسابی تو این وبلاگا نخونده بودم..

ستایش چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://setayesh87.blogsky.com

خداروشکررررررررررررررررررررررررررررررر.

کورش پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://faalon.blogfa.com

سلام..شرمنده که هی مزاحم میشم..ولی اگه طالب خواندن آخرین قسمت هستید می توانید همکنون آن را مشاهده کنید..باز هم ممنون از نظرهای پر از مهر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد