بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

حلالیت

آمده ام برای حلالیت.... 

از همه ی شماهایی که میشناسیدم 

از همه ی شماهایی که حتی یک لحظه در کنارم بودید و همراه غصه هایم 

 

اگر کلامی رفتاری یا حتی سکوتی شما را دلگیر کرد ببخشید 

بگذارید به حساب یک دل زخمی و یه روح کم حوصله 

 

حلالم کنید 

به بزرگی خدایتان حلالم کنید 

 

 

من هم می روم 

می روم به دیار سراسر عشق 

و با عشق می روم 

  

با یک دنیا اشتیاق و انتظار 

میروم تا اشک بریزم تا بغض کنم تا همه ی فریادهای خفه شده ام را خالی کنم 

میروم تا عشق را از سلطان عشق گدایی کنم 

میروم تا چند روزی زندگی کنم 

 

 

قول می دهم اگر چشمم به ضریح نوربارانش افتاد همه ی تان را یاد کنم 

و آرزوی همه ی شماها را تکرار کنم 

قول میدهم فراموش نکنم 

قول میدهم امانت دارتان باشم 

 

شما هم دعایم کنید تا دست خالی برنگردم 

که با قلبی لبریز از نیاز عازمم 

 

 

همه ی شما را به خدای مهربانم می سپارم 

نمیدانم چه خواهد شد 

اما من با عشق می روم و هر اتفاق پیش رو را عاشقانه انتظار میکشم 

 

خدایا 

دست خالی برنگردم!!!!!!!!!!!! 

 

 

پ.ن:راستی.....سال نو مبارک....

نظرات 3 + ارسال نظر
هان! چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ http://fartherthanfar.blogsky.com

به سلامت.

ستایش پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

عزیزم به سلامتیییییییییییییییییییی. مارو هم فراموش نکن:)

کورش یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://faalon.blogfa.com

سلام...شرمنده که با تاخیر میگم..ولی عیدتان مبارک بهار عمرتان جاوید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد