بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

 

 

 

درکم کن احساسم ترک خورده!!!!  

 

 

حال غریبی دارم 

گم کرده ای در دنیا دارم 

که نمیدانم کجا سراغش را می توان گرفت 

از که؟؟؟ که حتی خودش نیز دیگر با خود غریبه است 

 

کجاست همه ی زندگی من؟ 

آنکه بارها پرسید اگر بروم چه می کنی؟ 

و من هر بار تکرار کردم که بی تو روح من خواهد مرد! 

کجاست تا سیاهپوشیم را بییند؟ 

  

امتحان سختیست.... 

خیلی سخت.... 

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسر سهرابی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.pikapik.blogfa.com

سلام.
من به پروانه شدن نزدیکم...
به منم سر بزنی آ
خوشحالم می کنی٪

زینب پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام خواهری...آخییییییی
میدونم سخته و میدونم که میدونی درکت میکنم!
فدات بشه الهی آبجی کوچیک!

elina شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://ouma.blogsky.com

خیلی زیبا بود
مثل همیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد