بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

 

امشب شب آرزوهائه 

دست خیلی ها بالائه و نگاهشون به آسمونه 

بعضیا خواسته های ساده ای دارن و بعضیا خواسته های دور و دراز 

و بعضی ها هم با همه ی وجو منتظر یه معجزه ان 

 

سالها پیش 

وقتی هنوز ۱۰ سالم نشده بود 

هر وقت ازم می خواستن دعا کنم فقط یک دعا داشتم 

اینکه یه روز معجزه ای شه و بابا برگرده 

با تمام قلبم ایمان داشتم که اگر خدا بخواد هر چیزی امکان داره 

و منتظر بودم 

منتظر روزی که میان و خبر برگشتنش رو بهم میدن 

 

خیلیییی گذشت با قبول کردم که مسافر زندگی من قصد برگشت نداره 

خیلی گذشت تا باور کردم پایه های این خونه باید بدون حضور اون بایستن 

خیلی گذشت تا تونستم دلم رو راضی به نبودنش کنم  

 

فقط ۴ سال حضورش رو داشتم اما توی همه ی این ۲۱ سال بعدش هرگز به نبودنش عادت نکردم 

و هنوزم به شبای خاصی مثل امشب که می رسم توی آرزوهام دنبالش می گردم 

شاید الان منتظر برگشت اون نیستم 

اما منتظر روزیم که من پیش اون میرم 

اون لحظه ای که ممکنه دوباره نگاهم به نگاهش گره بخوره 

و حسرت این همه سال رو توی آغوش امنش فراموش کنم 

 

 

امسال و این شب آرزوها 

یه چیز دیگه هم توی دلم هست 

یه چیزی با همین رنگ و بو 

یه آرزو شبیه آرزوی کودکی هام 

برای مسافری که میدونم اونم برگشتی نداره 

اما.... 

گاهی نمیشه با دل جنگید  

باید بهش زمان داد تا با واقعیت های دنیا کنار بیاد و اونها رو بپذیره  

 

 

خدای مهربون من 

آرزوهای من دیگه از این دنیا نیست 

من چیزایی می خوام که خودم میدونم اینجا نمیشه 

و باید منتظر روزی باشم که امتحانم تمام میشه 

اما 

من برای عزیزام ازت همه چیز می خوام 

سلامتیشونو....سربلندیشونو....سعادتشونو.... 

تنهاشون نزار 

 

بزار به جای همه ی خنده هایی که روی لب من خشک شد خنده های اونا دلشادم کنه 

بزار به جای همه ی شادی هایی که از من گرفته شد شادی اونا آرومم کنه 

بزار به جای همه ی آرامشی که از دنیام رفت آرامش اونا راضیم کنه 

بزار به جای همه ی عشقی که از دست دادم وصال اونا امیدوارم کنه 

 

خدایا 

عشقم رو خوشبخت کن 

هواشو داشته باش

به جای من...اونو آروم کن....

نظرات 1 + ارسال نظر
behnaz چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

nemidonam chi begam,faghat bedoon k vasart behtarin mikham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد