بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

قدم قدم فاصله تو ازم بگیییییر 

اشاره کن فقط بهم بگو بمیییییر 

اشاره کن به ثانیه 

به لحظه ی اومدنت 

 

به عطر خوب بودنت 

بوی تنت بوی تنت 

 ...... 

 

من از تاریکیه شبهای  سرما سوز می ترسم 

از این تنهاییه تکراریه هر روز می ترسم 

من از شب سایه های پشت هر دیوار می ترسم 

از این تخریب و فرسایش از این آوار می ترسم 

 

بدون تو نمی میرم فقط با مرگ درگیرم 

بدون مرهم دستات یه زخم کهنه و پیرم 

 

نمی تووووونم.... نمی میرممممم....فقط با مرگ درگیرم 

نمی مووووونم.... می دونم.... از این تکرار دلگیرم.... 

 

 

وقتی نیستی....وقتی دوری....وقتی اینقدر دور میشی که فقط و فقط یه خاطره ای بیشتر و بهتر از هر لحظه ی دیگه عشق رو عاشقی می کنم....وقتی تو بی خبری.... وقتی تو هیچ نمی شنوی.... وقتی نیستی.....  

 

زندگی بازی غریب قدرت هاااااست 

اما کاش یادمون نره بازنده و برنده هرگز معلوم نیست 

بازی دنیا دو سر برده اما وقتی بفهمی چی بردی! 

یکی مثل تو منطقت رو 

و یکی مثل من احساسش رو 

... 

چه فرق می کنه 

مهم بردنه 

 

 

دلم برای آغوشت پر می زنه....

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.ehsanjoooni.blogfa.com/

سلام
وب خوبی دارین
خوشال میشم ب منم سر بزنید
نظر فراموش نشه
منتظرم

سعید دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.click-saeed.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم به منم یه سری بزنی منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد