بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

یک شب با تو زندگی کردم

بلاخره من هم این شانس رو داشتم که یک شب رو با تو باشم 

که شب کنار تو لحظه لحظه ها رو بگذرونم 

که کنار تو آرامش دنیا رو حس کنم 

که طعم شیرین پدری کردن یک پدر رو واقعا تجربه کنم 

واقعا دختری کنم 

واقعا ف .... تو باشم 

 

 

هوای تو بدجور توی سرمه 

عیدی دیشبم بودی 

جواب تمام اشکای دیروز دخترت بودی 

و من عاشق تو ام که در عین نبودنت هستی 

دوستت دارم بهترین بابایی دنیااااااااااااااااااااااااااا

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ http://manam.blogsky.com

اوه!

خوشبحالت ما که از این روابط نداریم!

عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد