بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

دنیای من بعد از تو نابوده 

بس کن برای رفتنت زوده! 

 

باید بفهمی مرد این خونه! 

تا پای جونش عاشقت بوده 

 

من بیقراره اما تو خونسردی 

انگار نه انگار عاشقم کردی 

 

گریه ام گرفت از بس صدااات کردم 

من گریه کردم تا تو برگردی! 

 

برگرد آخه این جاده بن بسته 

این جاده با تنهایی همدسته 

 

عشقو تو قلبت مومیایی کن 

تا بغض این دیوونه نشکسته!  

 

اشکای من هم سن بارونه 

این گریه سهم هر دو تامونه 

 

با من بمون شیرین ترین لیلا 

فرهاد تو بدجوری مجنونه 

 

ترکم نکن بی تو نمیتونم 

من زندگیمو به تو مدیونم 

 

من بی تو احساس بدی دارم 

من بی تو... 

من بی تو... 

من بی تو .... حرفشم نزن جونم 

 

من بیقراره اما تو خونسردی 

انگار نه انگار عاشقم کردی 

 

گریه ام گرفت از بس صدااات کردم 

من گریه کردم تا تو برگردی! 

 .................................................................. 

 

دلم برای تنها پر پر شدن عشق 

برای واژه واژه جان کندن احساس 

برای ذره ذره آب شدن روح 

می سوزد 

 

دلم برای قطره اشک گوشه ی چشم 

و برای بی تابی دست هاااااا 

می سوزد 

 

آری 

دلم برای لحن محزونی که اشک را به سخره میگیرد می سوزد 

 

اما.... 

چه کسی می فهمد؟؟؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد