بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

باران می بارد 

و دل شیشه ای من 

غبار گرفته تر از همیشه 

تصویر تو را در لا به لای قطرات خیس باران جستجو می کند 

مه آلود و رویایی 

 

باران می بارد و دل من نیز 

آرام آرام با نغمه ی آسمان همنوایی می کند 

 

باران می بارد امشب 

دلم غم دارد امشب 

آرام جان خسته 

ره می سپارد امشب 

.... 

 

من در انزوای جهان ایستاده ام 

در انعکاس بی کسی و تنهایی 

گم  گشته در مردااااااب خاطره ها 

و سراسیمه از باران دلتنگی 

 

باران می بارد و من 

دور از تو 

دور از همیشه ی با تو بودن ها 

می بارم 

من نیز می بارم 

 

اما تو ...

تو از حال  من چه می دانی؟!! 

 

میان ما 

فاصله ای به عمق تمام عاشقانه های دنیااااست 

 

باران... 

من.... 

تو......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد