بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بغض های نشکسته

دفتر خاطراتمو....هر شب ورق می زنم....اسمتو تو هر صفحه اشه...میخونمو میشکنم

بهم نگاه نکرد چشاشو بست و رفت دل منو شکست و رفت منو دوستم نداشت به عشق من به حس من محل نزاشت دلم گرفت ازش منو به گریه هام سپرد غم منو یه بار نخورد باید ببخشمش؟ یا نفرینش کنم خدااااا؟؟؟؟ یا اینکه از غمش بسوزم اینجاا سرد و بیصدا به اشکم اعتنا نکرد و درد بی کسی رو تو دلم گذاشت منو سوزوند و از تموم این سوزوندناش دست بر نداشت یادم نمیره رفتنش برام یه دنیا غم آورد منو تو خونه جا گذاشت و با خودش نبرد باید ببخشمش؟ یا نفرینش کنم خدا یا اینکه از غمش بسوزم اینجاا سرد و بیصدا پ.ن: نفهمیدم چرا این آهنگ اشکم رو دوباره جاری کرد!!!!....نه....نفهمیدم!!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد